Borbély Péter - őstermelő
Termelői szolgáltatás és saját termékpaletta bővítése gépbeszerzéssel, értékmegóvás
MFP-NHI/2019 A nemzeti és helyi identitástudat erősítése
MFP-KKE/2020 Közterület karbantartását szolgáló eszközbeszerzés
MFP-OEF/2020 Óvodaépület felújítása
MFP-FAE/2021 Felelős állattartás elősegítése
MFP-KEB/2022 Közösségszervezéshez kapcsolódó eszköz beszerzés és közösségszervező bértámogatása
MFP-UHK/2022 Út, híd, kerékpárforgalmi létesítmény, vízelvezető rendszer építése/felújítása
MFP-ÖTIF/2022 Önkormányzati temetők infrastrukturális fejlesztése
A fogorvosi rendelőnek és védőnői szolgálatnak helyet adó épület felújítása Szigetújfalun
Hőellátás
Javasolt szakemberek bevonása a beruházás előtt!
Bővebben: Energia megtakarítási javaslatok a lakosság számára
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a fogászati rendelés – a felújítási munkálatok befejezésével – ismételten a megszokott rendelési helyen, a 2319 Szigetújfalu, Fő út 40. szám alatt működik.
A rendelés időpontjai változatlanok.
Bejelentkezés, tájékoztatás kérése céljából rendelési időben a 06/70 -501-40-39 telefonszám hívható.
Szigetújfalu Község Önkormányzata
A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!
Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.
Kényelmes és gyors megoldás nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál
Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.
Felmerült már a kérdés, hogyan tudna tenni környezete megóvása érdekében?
Gyűjtse szelektíven csomagolási hulladékát!
Társaságunk, a DTkH Nonprofit Kft. a környezettudatosság jegyében, a közszolgáltatás keretein belül, Ügyfeleink kényelmi szempontjait szem előtt tartva, házhoz menő szelektív hulladékgyűjtést is végez.
Ez azt jelenti, hogy 2 hetente összegyűjtjük az ingatlanok elé, sárga színű DTKH-s emblémás zsákokban kihelyezett szelektív csomagolási hulladékot (papír, fém, műanyag, tetrapack).
A szükséges SÁRGA színű DTkH emblémás zsákokat térítésmentesen biztosítjuk, melyek bármelyik Ügyfélszolgálatunkon beszerezhetőek, illetve, ha az első alkalommal bármilyen áttetsző (nem fekete) zsákban kerül kihelyezésre a szelektált hulladék, úgy a következő gyűjtési alkalomra cserezsákként biztosítjuk Önnek!
Eddig egyszerűen hangzik, és ez a gyakorlatban is ilyen egyszerű! Járjuk körbe a szelektív gyűjtést, hogyan végezzük jól!
Bővebben: Szelektív hulladékgyűjtés - DTkH sárga zsákos gyűjtés
Szigetújfalu településen – a ROLFIM Szövetkezet közreműködésével –
2019. április 27-én, szombaton
8.00 – 12.00 között
elektronikai hulladék gyűjtésére
kerül sor a Polgármesteri Hivatal udvarán.
Az egészségügyi ellátás folyamatosságának biztosítása elengedhetetlen. Az ügyeleti rendszer feladata az, hogy a háziorvosok munkaidején túl, valamint hétvégén és ünnepnapokon biztosítsa a sürgősségi ellátást.
Előfordulhat, hogy egy hirtelen kialakult tünet kapcsán nem tudjuk eldönteni hová forduljuk. Ebben segíthet eligazodni az alábbi tájékoztató.
Bővebben: Mentőt hívjak, ügyeletre menjek vagy a háziorvosomhoz?
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy 2019. április 4-én (csütörtökön) a fogászati rendelés elmarad.
Helyette 2019. április 1-jén (hétfőn) 13.30 – 18.30-ig lesz rendelés a fogászaton.