Banner kep 01

IDEGENFORGALOM SZIGETÚJFALU

 

Coronavirus

bekelteto

 

Szigetújfalu weboldala

MÁV-HÉV gyomirtás

Tisztelt Lakosság!

Ezúton értesítjük Önöket, hogy ahogy minden évben, úgy idén is, a vasútüzem zavartalan fenntartásának biztosítása céljából a MÁV-HÉV Zrt. az önkormányzat területét érintő tavaszi, vegyszeres gyomirtást végez. A gyomirtás a HÉV vonalakat, a HÉV üzemi területeit, az állomásokat, megállóhelyeket, valamint ezek közvetlen környezetét érinti. Az alkalmazott anyag munkaegészségügyi várakozási ideje 0 nap, az anyag a méhekre nem ártalmas, a gyomirtás során a kötelező és szokásos óvintézkedéseket megteszik.

A gyomirtás időpontjaia H6-os HÉV vonalon: 2020. április 09. illetve 2020. április 15.

Bővebben: MÁV-HÉV gyomirtás

Ügysegédi ügyfélfogadás szüneteltetése

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal Ráckevei Járási Hivatalának ügysegédi ügyfélfogadása 2020. március 18. napjától előreláthatóan bizonytalan ideig szünetel.

Bővebben: Ügysegédi ügyfélfogadás szüneteltetése

Tájékoztató a COVID – 19 vírussal kapcsolatos kijárási korlátozásról

A Kormány 71/2020. (III.27.) Korm. rendelete 2020. március 28-tól április 11-ig kijárási korlátozást vezet be. Az alábbiakban röviden összefoglalom a rendelet lényegét. A jogszabály teljes szövegét Szigetújfalu Község honlapján elolvashatják.

Bővebben: Tájékoztató a COVID – 19 vírussal kapcsolatos kijárási korlátozásról

TÁJÉKOZTATÁS - Elektronikai hulladékgyűjtés

TÁJÉKOZTATÁS

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Rolfim Kft. a koronavírus járványra való tekintettel a 2020. április 25.-re tervezett tavaszi lakossági elektronikai hulladék gyűjtését Szigetújfaluban nem tartja meg, ezzel is megóvva a település lakosait, illetve a cégük dolgozóit.

Megértésüket köszönjük.

Szigetújfalui Polgármesteri Hivatal

Építésügyi és építésfelügyeleti hatáskör változása

TÁJÉKOZTATÁS

2020. március 1-től az építésügyi hatáskört – megszüntetve a jegyzői építésügyi hatóságokat – kizárólag a kormányhivatalokban felállított építésügyi osztályok gyakorolják. A Pest Megyei Kormányhivatal szervezeti egységeként kialakításra került az Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály, amely az örökségvédelmi, építésügyi és építésfelügyeleti hatáskört megyei szinten gyakorolja.

Az építésügyben az elektronikus ügyintézés kötelező, de a polgárok számára lehetőség van a továbbiakban is kérelmük kormányablakban történő benyújtására. A kormányablakokról és ügyfélfogadási rendjükről a www.kormanyablak.gov.hu oldalon tájékozódhatnak a lakosok.

Tájékoztató Elektronikus Fizetési Szolgáltatás bevezetéséről

Tisztelt Adózók!

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

A https://e-onkormanyzat.gov.huoldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.

Bővebben: Tájékoztató Elektronikus Fizetési Szolgáltatás bevezetéséről

Ráckevei Járási Hivatal ügysegédeinek ügyfélfogadás

TÁJÉKOZTATÓ

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a kialakult járványügyi helyzetre tekintettel a Ráckevei Járási Hivatal ügysegédeinek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Megértésüket köszönjük.

Szigetújfalui Polgármesteri Hivatal

ÜDÜLŐINGATLANNAL RENDELKEZŐK FIGYELMÉBE!

Értesítjük kizárólag azon üdülőingatlannal rendelkező Ügyfeleinket, akik az idei üdülőszezonra járó emblémás zsákokat még nem vették át, a járványhelyzet okozta akadályoztatás miatt, bármely 120 literes űrtartalmú zsákban kihelyezhetik kommunális hulladékukat.

A közszolgáltatás jogosult igénybevételének időtartama alatt, hetente 1 db max. 120 liter űrtartalmú zsákban, annak tetejét gondosan összezárva, kizárólag kommunális hulladékot helyezhetnek ki.

Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!

Bővebben: ÜDÜLŐINGATLANNAL RENDELKEZŐK FIGYELMÉBE!

Szigetújfalu Polgári Védelmi Szervezet Vezető Egységének határozata

Tájékoztatom a község lakosságát, hogy COVID-19 nevű vírussal Szigetújfaluban senki sem fertőződött meg, és senki sem áll hatósági karantén alatt.

A fertőzést megállítani mi itt helyben nem tudjuk, de lassítani a terjedését, megakadályozni az idős lakosaink elfertőződését, azt tudjuk.

A fertőzés terjedésének megakadályozása érdekében mindenki kövesse a koronavírus-járvány elleni védekezésért felelős Operatív Törzs által előírtakat.

Bővebben: Szigetújfalu Polgári Védelmi Szervezet Vezető Egységének határozata

Ügyintézési lehetőségek a Polgármesteri Hivatal irodáiban

Az egész ország területére veszélyhelyzetet hirdetett Magyarország Kormánya, a már hazánkban is megjelent koronavírus terjedése miatt. Tájékoztatunk mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézőink fertőzésveszélyének elkerülése érdekében,

az ügyfélfogadás szünetel.

A személyes ügyintézés helyett válassza telefonos, postai küldemény vagy online megkeresést.

Bővebben: Ügyintézési lehetőségek a Polgármesteri Hivatal irodáiban

Kormányablak ügyintézés

Kormányablakok - Személyesen csak szükség esetén és csak időpontfoglalással, de inkább interneten intézzék az ügyeket!

A kormányablakokban és okmányirodákban is korlátozásokat vezetnek be a koronavírus-fertőzés terjedésének mérséklése érdekében a kormányhivatalok. Az intézkedések célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre. Az ügyfélszolgálatokon történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

Az operatív törzs arra kéri a kormányablakok, okmányirodák ügyfeleit, hogy lehetőség szerint időpontfoglalással menjenek ügyet intézni, e nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a kormányablakokat. A kormányablakok hétfőn nyitják meg az új foglalható időpontokat, ezzel párhuzamosan kevesebb olyan ügyfelet tudnak majd fogadni, akik időpontfoglalás nélkül érkeznek. Időpont ügyfélkapuval az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, ügyfélkapu nélkül a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon foglalható.

Bővebben: Kormányablak ügyintézés

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fbodc9 #eef8239 #241013142002